CİMER Kamu Hizmet Standartları Tablosu
T.C.
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ
DİSİPLİN İŞLERİ BİRİMİ
CİMER
KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
HUKUK MÜŞAVİRLİĞİ
S.N. |
HİZMETİN ADI |
İSTENİLEN BELGELER |
HİZMET TAMAMLANMA SÜRESİ |
1 |
CİMER aracılığıyla vatandaşların her türlü yazılı ihbar, şikayet, teklif ve dileklerinin değerlendirilmesi hususunda kamu kurumları arasında koordinasyonun sağlanması |
Dilekçe (Dilekçede ad ve soyadının yazılı olması. Adres olması. İmzalı olması. Belli bir konuyu içermesi.) veya BİMER Başvuru Formu
|
5 İŞ GÜNÜ |
2 |
Bilgi Edinme ve Dilekçe Hakkı Kapsamında Yapılan Başvuruların Cevaplandırılması |
Dilekçe veya Bilgi Edinme Başvuru Formu
|
15 İŞ GÜNÜ |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri: |
İkinci Müracaat Yeri: |
||
Birim |
: Genel Sekreterlik |
Birim |
: Disiplin İşleri Birimi |
Adres |
:Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Rektörlüğü Genel Sekreterlik /KÜTAHYA |
Adres |
: Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Rektörlüğü Disiplin İşleri Birimi /KÜTAHYA |
Telefon |
: 0274 443 1046-1047 |
Telefon |
: 0274 443 1666 |
Faks |
: 02742652013 |
Faks |
: |
e-posta |
: genelsekreterlik@dpu.edu.tr |
e-posta |
: bilgi@dpu.edu.tr |